مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

جهرم، بلوار شهید بهشتی (حافظ) ، روبروی حوزه علمیه امام خمینی(ره)

مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

جهرم، بلوار شهید بهشتی (حافظ) ، روبروی حوزه علمیه امام خمینی(ره)

مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

این وبلاگ به اعلام برنامه های فرهنگی مسجد سید شهرستان جهرم می پردازد و در زمینه نشر معارف دینی فعالیت می نماید.

سامانه پیامکی: 50002191910014

دسترسی به فایل صوتی سخنرانی های مسجد سبد از طریق پیام رسان های سروش، گپ، ایتا و تلگرام

پیام رسان ایرانی گپ:
https://gap.im/MasjedeSeyyed

پیام رسان ایرانی سروش:
https://sapp.ir/MasjedeSeyyed

پیام رسان ایرانی ایتا:
https://eitaa.com/MasjedeSeyyed

پیام رسان تلگرام:
https://telegram.me/MasjedeSeyyed

اعلام نظرات و پیشنهادات از طریق ادمین کانال: https://telegram.me/m_seyyed

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دعای امام زمان -ارواحنا فداه-

به مناسبت روز جمعه، قطعه صوتی دعای امام زمان (ارواحنا فداه) که توسط حاج آقا مصلی نژاد در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان 1435 در مسجد سید شهرستان جهرم قرائت شده است در این قسمت قرار داده می شود.

فایل صوتی دعای امام زمان (ارواحنا فداه) شب 23 رمضان 1435  /حجم: 793 کیلوبایت/ دریافت


مجتبی
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۰ ۰ نظر

همزمان با عید سعید غدیر، جشن باشکوهی در مسجد سید شهرستان جهرم همراه با نماز جماعت ظهر و عصر برگزار گردید. در این مراسم که با حضور انبوه عاشقان امامت و ولایت همراه بود، حاج آقا مصلی نژاد به سخنرانی پرداختند. ایشان در بیاناتی به مسئله الهی بودن ولایت و امامت حضرت علی -علیه السلام- اشاره کرده و به تبیین مبانی اسلام در بحث حکومت و نیز ولایت فقیه پرداختند. در پایان مراسم نیز حضار مهمان سفره با برکت امیرالمؤمنین -علیه السلام- بودند.

دریافت فایل صوتی سخنرانی روز عید سعید غدیر خم- 21 مهرماه 1393 /حجم: 5.9 مگابایت/


مجتبی
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر

دردنیای پیچیده ی زندگی امروز، یکی ازمشکلات شایع روان پزشکی، اختلالات خواب است که می تواند به اشکال مختلفی بروز و  ظهورداشته باشد.

اختلالات کمی مانند کم‌خوابی وپرخوابی و اختلالات کیفی مثل کابوس دیدن تأثیرات قابل توجهی درزندگی معمول انسان درپی دارند. گاه، علت اختلال خواب یک بیماری جسمی وروانی است ولی عکس آن هم صادق است واختلال خواب می تواند بیماری های جسمی وروانی مثل سکته را در پی داشته باشد که درهر دو مورد نیاز به مراجعه به پزشک وجود دارد. شیوع اختلالات خواب تا آنجاست که در کشور خود ما هم از مدت ها پیش، کنگره و برنامه هایی برای بررسی این موضوع برگزار گردیده است تا مسأله بهداشت خواب جدی تر گرفته شود.

به هر حال به نظرمی رسد درحال حاضر بخش عمده ای از اختلالات خواب به "سبک نادرست زندگی" بر می گردد و به جای تجویز بی رویه ی داروهای خواب آور-که عمدتاً وابستگی (اعتیادآوری) دارند- باید به کارهای زیربنایی و اساسی، مثل تغییر سبک زندگی روی آورد.

در سخنرانی هایی که با موضوع شب اسلامی دراختیار شما قرارمی گیرد، در حقیقت سبک زندگی اسلامی در این حوزه تبیین می شود ولی مسلماً اثرات مثبت این "سبک زندگی" منحصر به بهبود اختلال خواب نیست.

علی اکبر
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ ۰ نظر
مجتبی
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۳ ۰ نظر

مراسم سالروز شهادت حضرت جوادالائمه ، امام محمد تقی (عیله السلام)، روز پنج شنبه سوم مهرماه 1393 همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد سید شهرستان جهرم برگزار گردید. در این مراسم حاج آقا مصلی نژاد با بیان روایتی از حضرت امام جواد (علیه السلام) حضار را به فیض رساندند و حاج ابوالفضل قناعت پیشه به مرثیه خوانی و مداحی بر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) پرداختند. فایل های صوتی این مراسم در ذیل این مطلب قرار دارد.

دریافت فایل صوتی سخنرانی حاج آقا مصلی نژاد /حجم: 5.8 مگابایت/ موضوع: بیان روایتی از امام نهم: سه چیز قطعا بنده را به خشنودی خدا می رساند: 1- زیاد استغفار کردن 2- نرم خویی 3- زیاد صدقه دادن

دریافت فایل صوتی مرثیه خوانی و مداحی حاج ابوالفضل قناعت پیشه /حجم: 4.3 مگابایت/

مجتبی
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۷ ۰ نظر