مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

جهرم، بلوار شهید بهشتی (حافظ) ، روبروی حوزه علمیه امام خمینی(ره)

مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

جهرم، بلوار شهید بهشتی (حافظ) ، روبروی حوزه علمیه امام خمینی(ره)

مسجد سیـّد - شهرستان جهرم

این وبلاگ به اعلام برنامه های فرهنگی مسجد سید شهرستان جهرم می پردازد و در زمینه نشر معارف دینی فعالیت می نماید.

سامانه پیامکی: 50002191910014

دسترسی به فایل صوتی سخنرانی های مسجد سبد از طریق پیام رسان های سروش، گپ، ایتا و تلگرام

پیام رسان ایرانی گپ:
https://gap.im/MasjedeSeyyed

پیام رسان ایرانی سروش:
https://sapp.ir/MasjedeSeyyed

پیام رسان ایرانی ایتا:
https://eitaa.com/MasjedeSeyyed

پیام رسان تلگرام:
https://telegram.me/MasjedeSeyyed

اعلام نظرات و پیشنهادات از طریق ادمین کانال: https://telegram.me/m_seyyed

سلام!

                                   امام رضا

چندی پیش، مطلبی در باب اهمیت حضور و تبلیغ در فضلی مجازی در این وبلاگ قرار گرفت. به عنوان پیشنهاد دهنده، بر خود وظبفه میدانیم که در این زمینه پیش رو باشیم. در ادامه خبری در مورد یکی از فعالیتهای اخیر در زمینه تبلیغ در فضای مجازی خدمت شما ارایه می‌گردد.

مقاله رساله ذهبیه که به معرفی رساله پزشکی آقا امام رضا (ع) می‌پردازد توسط عضو کارگروه فرهنگی مسجد سید جهرم تهیه و در فضای مجازی در دانشنامه ویکی پدیای انگلیسی قرار گرفت. به برکت نام مبارک ایشان، این مقاله توسط داوران (کاربران با سابقه) تایید شد و لینک معرفی آن در قسمت "آیا می داتید" در تاریخ 19 تیر 93 مصادف با شب جمعه 12 رمضان به مدت 12 ساعت در صفحه اصلی ویکی پدیا قرار گرفت و در همین مدت (12 ساعت) بیش از 800  بار مورد بازدید مردم دنیا واقع شد.

با عنایت خداوند بزرگ و معصومین (ع) و بدلیل بالا بودن کیفیت مقاله، پس از یک ماه انتظار در صف بررسی و پیگیری های متوالی، مقاله رساله ذهبیه امام رئوف همزمان با دهه کرامت و میلاد این امام بزرگوار، در ویکی پدیا مورد تایید قرار گرفت و به درجه "خوبیدگی" (Good Article) رسید. مقالاتی که به این درجه می‌رسند تنها یک پله دیگر تا "برگزیدگی" (Featured Article)  فاصله دارند و کاربران با اطمینان بیشتری به آنها استناد می‌کنند. این مقاله در دسته "مقالات خوب علوم طبیعی" و در بخش "زیست شناسی" دسته‌بندی شده است. هم چنین، نام این مقاله در لیست کتب درسی پزشکی موجود در ویکی پدیا و در بخش عصر طلایی اسلام دیده می‌شود. طبق آمار ویکی پدیا، این مقاله در حال حاضر به طور میانگین روزی 35 بار از سراسر دنیا مورد بازدید قرار می‌گیرد.

ثواب این اثر مبارک تقدیم به مادر سادات حضرت زهرا (س) می‌گردد، باشد که موجب شادی روح مقدس ایشان و قلب نازنین فرزند بزرگوارشان امام زمان (عج) شود.

۹۳/۰۶/۱۸
محمدحسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی